Ebbagabriella

Tillbaka?
Hejsan! Jag tänker varje dag på hur mycket jag saknar att skriva, och kanske är det dags att börja igen? Jag skriver ju bara för min egen skull, som en slags dagbok, men kan inte riktigt komma underfund med om det är något jag vill göra för mig själv eller för att andra ska läsa det. Om jag ens vill att andra ska läsa det? För jag har en tendrns att bli lite för personlig i det jag skriver. Så frågan är om jag borde skriva dagbok eller blogg helt enkelt, så jag tänkte att jag börjar här så får vi se hur det går.
 
Så, hur ser mitt liv ut för tillfället? Jag bor i lägenhet med min pojkvän O, och jobbar på Dressmann. Spelar fortfarande piano och gitarr (med varierat intresse), tränar och pysslar med annat smått och gott. Läser även en kvällskurs i neurologi. Så inte det mest intressanta liv ni hört talas om alltså. Men i och med att jag skriver här har jag någon stans att göra av alla mina tankar och foton, för ibland blir jag galen på mig själv och den urusla orkester som kallar sig för min hjärna, och tänker att det kan vara bra att ha det här som en slags spyhink (förlåt för uttrycket), där jag bara kan få ur mig allt. Så, nu testar jag! Vinna eller försvinna antar jag.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress