Ebbagabriella

Helgen
Jag har haft en jättetrevlig helg. Igår var jag hemma hos Magda och bara hade en mysdag. Vi bakade tiramisu och spelade nostalgiska tvspel, buzz och även dansmatta. Det sistnämnda var riktigt tråkigt faktiskt, det fanns ingen rytm i det någonstans och vi bara halkade runt på mattorna när vi försökte hålla takten. Buzz däremot var lika roligt som alltid! Vi gjorde också hasselbacksäpplen, och i alla fall jag njöt av det korta monsunregnet. Åkte hem till middagen då min morbror och hans flickvän kom på middag, vilket var jättetrevligt. 
 
Idag gick jag upp tidigt för att träna med Agnes. Jag hade inte tränat på två veckor pga förkylning och extremt fullpackat schema (vilket jag kommer ha tills sommarlovet) så det var så skönt att komma igång igen. Vi var rätt jämna också, vilket alltid är kul för då kan man pusha varandra. Väl hemma igen åkte jag till Ulva marknad med Vendela och mamma, jag körde och det gick riktigt bra, trots mina otympliga Dr. Martens. Det blir allt färre stånd varje år, vilket är jättetråkigt men ändå förståeligt då jag antar att det blir allt svårare att försörja sig på hantverk. Hann även med att plugga idag, och har sett på Ink Master. Älskar det, trots deltagarnas hemska attityder haha! Fick mersmak så nu tänkte jag avsluta helgen med att titta på Miami Ink medan jag kör den dagliga 20 min tvätt med saltlösning av örat (som redan känns såå mycket bättre!!). Hoppas ni har haft en bra helg!
 
  
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress