Ebbagabriella

Lördag
Idag är det lördag (därav den fantasifulla rubriken) och jag ska strax till gymmet för femte gången denna vecka. Jag är så himla ojämn med träningen, ibland kan jag ha så fullt upp att jag går som mycket 2 ggr, förra veckan hann jag inte alls liksom, och ibland blir det såhär vilket väl egentligen är att föredra. Men det ska bli skönt, min kropp har gjort ont varje dag denna vecka och det lär inte ta slut efter idag... Ska därefter hem till en vän och se på film och tänkte spendera kvällen med att plugga. Har tre prov runt nästa helg, finales dessutom, så det kommer att behövas en del plugg... Vaknade hyfsat nyligen och har, förutom att göra mig i ordning, hunnit hjälpa Marc med engelskan. Känns kul att kunna hjälpa till med något! Bloggar snabbt då jag väntar på att vattnet på golvet i köket ska torka då Victor skurat. Jag kommer liksom inte förbi in till mitt rum... Jag som precis var färdig och skulle gå. Här kommer en bild från parken här i Mislata så länge!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress