Ebbagabriella

La Albufera
Något som hänt mig hela tiden här i Valencia är att folk berättar för mig om massa ställen som de anser att jag borde åka till, och sedan blir jätteförvånade när jag säger att jag inte har åkt dit. Men grejen är att ingen heller tar med mig till ställena, så det finns många platser som jag inte åkt till som jag måste besöka de 26 (!!) dagar som jag har kvar. Idag slog vi slag i saken och åkte till la Albufera, vilket är ett frislyst område med en salt lagun. Det var otroligt varmt, över 30 grader, och jag badade i solkräm för att inte bränna mig (vilket jag inte gjorde heller, yaay). Vi hade ingen plan och eftersom det blåste kunde vi inte åka ut med båt på sjön, så vi gick vilse i vegetationen några gånger, hittade till slut till utkiksplatsen och åkte sen till en liten by i närheten och tåg något att dricka och puntillas, vilket är en av mina favorittapas, nämligen små friterade bläckfiskar som man äter med citron. Nu ska jag sätta mig och plugga in och försöka skriva komp till min konsert den 18e. Här kommer några bilder jag tog!
 
  
  
  
  
  
  
  
  
Emma

vilka vackra bilder!

Svar: Tack så mycket!
Ebba Lindholm

Mosebisse

Ser toppen ut. Var du där med familjen eller lyckades du få med någon kompis från skolan?

Mosebisse

Ser toppen ut. Var du där med familjen eller lyckades du få med någon kompis från skolan?

Svar: Nej, det var med familjen. Kram
Ebba Lindholm

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress