Ebbagabriella

Dessa dagar
Just nu är det bara jag och Jorge här hemma, alla andra är i Canet. Jag föredrar att vara här och Jorge måste träna. Vädret är helt underbart. I förrgår var det 29 grader här i Valencia, och jag var ute med Juliana. Först gick vi till ett köpcentrum och köpte mat, och sen gick vi till den gamla floden och åt. Vi åkte skateboard (eller hon åkte och jag försökte) och köpte glass, och sen åkte vi hem till henne och tittade på en konsert med BMTH innan jag åkte hem för att skypa med familjen. Under dagen brände jag mig, inte jätteallvarligt men jag har fått ränder efter min t-shirt... 

Igår gorde jag inte så mycket, utan var hemma och spelade gitarr och pratade med Jorge tills efter lunch (som vi gjorde, eller jag gjorde sallad och hans pajen, det är ju ändå han som kan laga mat) då han gick. Åkte och tränade rätt sent, och när jag kom hem gjorde jag minispa med ansiksmask och allt. Var beredd på att lägga mig direkt efter, hon var typ halv tolv, men då kommer Jorges och mina vänner så fick sitta uppe och prata två timmar till. Men det var trevligt!

Idag vaknade jag sent vilket var skönt. Har dock iiiingen aning om vart Jorge är för när jag vaknade var jag ensam hemma. Inte för att det spelar så stor roll. Har nyss hängt tvätten och kollar på en film på tv, som är sådär för att vara ärlig. Ska i eftermiddag in till centrum med Juliana för det blev inte av igår, och köpa massa grejer jag behöver. Nu ska jag skypa med Magda!
 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress