Ebbagabriella

Spanskt
Är just nu ensam hemma då Marc och mina värdföräldrar är ute med vänner, Jorge på Mallorca och Arantxa i Prag. Idag har jag börjat packa, och städat ur en låda. Det känns konstigt, men jag har kommit rätt långt även om jag inte hunnit väga väskan än. Har även ritat av ytterligare en person, Silvia, så nu är det bara ett porträtt kvar. Var ute och köpte några grejer jag behövde till en present, och passade samtidigt på att se bilderna från la graduación. Jag var nog rätt naiv för hade trott att vi skulle få bilderna, men icke. De var fruktansvärt snygga, men kostade 6.50 euro styck... Jag frågade om man kunde få dem skickade till sig på mailen och det gick, men till samma pris. Till slut köpte jag ett, för jag vill väldigt gärna ha ett minne. De ska skicka det till mig på posten, så lägger ut det när jag har det.

Känner mig rätt spansk just nu. Sitter nämligen och tittar på fotboll samtidigt som jag äter bröd med chorizo, olivolja och ost... Fick lyxa till det för har bara ätit sallad denna vecka. Är jättehungrig så nu ska jag fortsätta!

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress