Ebbagabriella

Stockholm
Idag var jag med mamma och Vendela i Stockholm. Vädret var sådär, det duggade mest hela tiden, och jag hade (har) en djävulsk träningsvärk i benen och hade helt enkelt inte lust att ta med kameran . Vi var på Fotografiska, mest för att jag ville se Bryan Adams utställningar Exposed och Wounded, men för övrigt är det något av det jag gillar mest med Stockholm så ville dit ändå. Det var verkligen bra utställningar också, tycker att man får sig en tankeställare av dem. Har alltså inga egna bilder utan lägger ut några tagna av just Bryan Adams, på Rammtein, härifrån. Därefter gick vi på gågatan lite och jag hittade ett par nya jeans vilket verkligen var välbehövligt, och till sist åkte vi och besökte min morbror på sjukhuset. Det var kul att träffa honom igen!
 
Väl hemma beställde vi mat från Chop-Chop och åt framför tvn, och det var så skönt. Jag var så trött, och det kändes underbart att inte lämna soffan sedan jag kom hem haha. Såg ett avsnitt av Ett fall för Vera också, älskar brittiska deckare. Nej, nu ska jag ta och sova, det behövs. Ska försöka klura ut något gott recept att baka imorgon då min hallon och limemousse verkade blivit så uppskattad att den till och med hamnade på blogg.ses framsida! Rätt sjukt egentligen, men väldigt kul! Funderar på cupcakes med smak av kokos och choklad men tyvärr är det bara jag här hemma som vill ha det, och själv är jag inte alls förtjust i kanelbulleliknande bakverk, och inte är de så speciellt estetiskt tilltalande heller (vilket faktiskt är något av det roligare med att baka), så måste fundera ett tag. Nej nu blir det sängen! 
 
   
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress