Ebbagabriella

Gårdagen
Det blev lite andra planer för igår. Deadpool blev inställt, men vi har planerat in det nästa fredag och då är det hundra procent, ingen kan säga att de inte kan haha. Jag hade jätteroligt på middagen, det fanns hur mycket mat som helst även fast huvudrätten, kyklingmackan, var kruttorr, och jag kunde verkligen inte säga nej utan det slutade med att jag följde med dem till Maybe i alla fall. Jag ville ju det från början men var osäker på om jag skulle orka med konserten dagen efter. Jag var inte beredd på något sätt, hade liksom tjocktröja på mig, men jag hade verkligen en av de bästa nätterna på länge. Skönt var också att de flesta (jag gick med ett stort gäng från årskursen som motsvarar andra året på gymnasiet) åkte hem rätt tidigt, mellan halv fyra och halv fem, så jag delade en taxi med två tjejer (vilket absolut inte är så dyrt som i Sverige, långt ifrån) och var hemma klockan fyra. Vaknade kanske lite för tidigt (ca 11.20) idag med tanke på när jag somnade, men det är svårt att be resten av familijen att vara tysta när mitt rum angränsar till köket och väggarna är väldigt tunna. Nu har jag duschat och ska sätta mig och rensa och redigera lite bilder, söka fler sommarjobb och sen om jag får tid skicka iväg ett gäng mail. Jag är extremt dålig på att ta bilder, så har bara bilder med andra som jag, med respekt för dem, helst inte vill lägga ut. Känns rätt tråkigt, både för bloggen och för framtiden, att jag är så dålig på att ta bilder, men sånt är livet. Så det får bli en selfie (skäms lite) och ytterligare en mandala istället för att detta inlägg inte ska bli helt bildlöst!
 
  
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress