Ebbagabriella

Det blev en lugn fredag
Det blev till slut så att jag inte gjorde något idag. Var och spelade piano i skolan fram till halv åtta ungefär och sen gjorde jag inte så mycket hemma mer än att spela gitarr. Hade en rolig kväll med Victor (värdbror, ej värdpappa) och Arancha och vi lagade middag själva då vi var ensamma hemma. Imorn innan lunch ska jag öva tillsammans med en av sångerskorna och jag är jättenervös. Jag har en bit kvar på låtarna, jag kan dem men absolut inte flytande och det är ju det viktigaste. Dock så förväntar jag mig ett riktigt piano och det ska bli så skönt, har bara spelat på digitalpiano sen jag åkte från Sverige. Sen på eftermiddagen/kvällen har jag blivit bjuden på musikal, Sister Act, av Juliana och hennes mamma och det ser jag verkligen fram emot!

Inte världens vackraste bild men har inget annat (hoppas Arancha ej dödar mig för att jag lägger ut den hahaha även fast man ej ser hennes ansikte)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress