Ebbagabriella

Första skoldagen
Idag var det min första skoldag, och av någon anledning så var jag riktigt pigg när jag vaknade. Jag började ju även i en ny klass vilket var mycket mer nervöst än att flytta till Spanien av någon anledning haha. Dock så gick det mesta rätt bra, är på fel maillista och har fått rätt dåliga japanskatider så måste möblera om alla mina saker jag gör på eftermiddagarna, men det är sånt som händer antar jag. Jag får plugga medan jag väntar på att till exempel pianot ska börja. Ser faktiskt riktigt mycket fram emot att vardagen ska sätta fart igen!
 
Efter skolan var det extremt varmt, så Masha mötte upp mig på busshållplatsen och så åkte vi först hem till mig där vi drack en jättegod smoothie som Vendela gjort och sen cyklade vi ner till Storvad. Där låg vi bara på gräset ooch njöt av solen, och sen tog vi några riktigt snygga foton där vi lekte med våra hår, men de kommer i ett senare inlägg. Nu ska jag redigera bilder och kolla på idol!
 
  
 
Anonym

Haha jag såg det att du har inte sabbat mig

Anonym

Ja vet inte vad hon har svarat ändå

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress