Ebbagabriella

El miguelete
Här kommer lite bilder från när vi var inne i Valencia igår, jag, mina värdföräldrar, mina yngsta värdsyskon och min värdmammas kusin med familj. Jag hade med mig kameran, men lyckade pricka in ännu en mulen dag precis som förra gången, vilken var lite synd. Men det var faktiskt bra ljus, för de bilder jag tog på människor blev riktigt bra! Dock lägger jag inte upp dem här, vet inte om de vill det. Vi var i alla fall inne i katedralen i Valencia och gick upp för den branta spiraltrappan med 207 trappsteg i tornet El Miguelete. Sen var vi runt till andra ställen också, bland annat La Plaza de la Virgen och andra vackra delar. Jag fotade dock mest i tornet då det blev för mörkt sen. Men här kommer, som vanligt, mer än tillräckligt med bilder från igår!
 
  
  
   
   
  
  
  
  
  
  
    
  
  
  
Valencias hemmaarena.
 
Jag känner knappt igen mig själv här haha, beror kanske på hur jag satt upp håret? Vet inte, men konstigt känns det i alla fall
  
Mosebisse

Snygg blus. Hoppas vi kommer till den där arenan i december.

Svar: Tack! Ja det hoppas jag med.
Ebba Lindholm

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress