Ebbagabriella

Frukost
 
 
Så här såg min morgon ut; nybakade frallor, te och en ny bok, Nattens Cirkus, som jag fick från påskäggsjakten. Jag läste ut Locke Lamora igår, och den var riktigt bra. Den var roligt nog den första i en serie av sex böcker (har jag för mig). Är de andra lika tjocka som den här så har jag mycket att göra framöver! Har bara hunnit läsa 100 sidor i Nattens Cirkus än så länge, men den verkar rätt bra. Tyvärr har jag inte kommit in i den riktigt än, för samtidigt som jag läste hade pappa på hög musik på övervåningen, och Vendela kollade på Simpsons precis där jag satt och läste. Det blev lite för mycket distraktioner för mig, men jag antar att jag får skylla mig själv som satte mig i vardagsrummet... Men det är så fint väder idag och det var ljusast där så jag kunde inte låta bli. I alla fall hade jag en superskön morgon. Nu har jag precis tvättat min spegel vilket var välbehövligt, och nu ska jag iväg med pappa och Vendela till den nya (?) second hand affären som ligger där Jysk låg förut. Jag behöver massa nytt, så jag hoppas på att fynda!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress