Ebbagabriella

Langos
 
Idag är det ju, som ingen säkert har missat, valborg! Jag började med att åka ner på stan tillsammans med Clara. VI gick runt lite, och hittade bland annat lite bra grejer till en kompis som nyligen fyllt 18. Sen köpte vi langos, och det var fruktansvärt gott! Kommer definitivt köpa det igen. Det började blåsa så mycket och eftersom hon skulle bort så åkte vi hem vid halv tre. Väl hemma så hade jag massa tid att slå ihjäl då Magda blivit sjuk och jag faktiskt inte riktigt visste vad jag skulle göra... Så det fick bli att baka caupcakes! Helt ärligt har jag knappt bakat något på eget bevåg sen i julas, har inte haft tid plus att min familj har börjat tänka lite mer på vad de/vi äter, på både bra och dåligt. Men bakningen har minskat rejält. Så nu passade jag på när mamma och pappa är i Bergen hehe... Det blev salt kola cupcakes, receptet kommer i ett senare inlägg! Jag har faktiskt inte ens smakat dem än, så håller tummarna för att de är goda! Ska skynda mig och skriva inlägget och sen ska jag träffa Masha lite senare!
 
ɑ n n i k ɑ

Mumsigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress