Ebbagabriella

Soligt
Hade en supermysig förmiddag med Emma på stan idag. Värdet var ju helt otroligt! Älskar det. Vi var på KawaÉ Imports 2-årsjubileum och hade det supermysigt! Älskar verkligen den affären asså. Jubileumet var väldigt bra, två tipsrundor, dekorera cupcakes, fika och mer! Fick massa japanskt godis (tex Pocky med smak av görnt te, mums!) för att vi klarade av tipsrundan så jag är så mätt att jag storknar just nu... Jag förstår inte vad det är med mig, jag kan äta hur jävla mycket som helst! Jag överdriver inte ens... Förutom det köpte vi en korv och fikade sedan på Sandy's. Deras oreotårta är underbar! Vi köpte mest korven för att vi ville stilla vårt samvete över att vi bara fikade till lunch, haha. För övrigt har jag haft en superlugn dag, så skönt! Jag har läst massa, seriöst över 500 sidor vilket var såååå kul! Det var länge sedan jag läste såhär mycket. Njöt av solskenet och värmen också såklart. Imorn blir det sjukt mycket plugg! Emmas till vänster och min till höger. Oreotårta och Ramune, en japansk läsk. Den är sjukt god, och locket är fantasifullt med en kula som man måste trycka ner innan man kan dricka. Bra bok och gott godis ^^
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress