Ebbagabriella

Chai och glossybox
Vi hade sista provet, historia, innan lovet idag. Ni vet när man bara pluggar, pluggar, stressar och stressar tills man har så hög fart att man bara springer in i en vägg, allt tar stopp och man sjunker medvetslös till marken? Så blev det för mig idag. Jag har varit extremt trött sedan efter provet, och dessutom är jag förkyld och har ont i halsen och i huvudet, så jag bestämde mig för att det var bäst att skippa träningen idag. Vi fick tillbaka japanskaprovet idag, och skönt nog gick det jättebra! Dessutom hann jag catcha upp med Emma, och vi bytte julklappar. Rätt tidigt, men vi kommer inte att hinna träffas fram till jul så det var bara mysigt att göra det nu! Jag fick chaite, något jag velat ha jättelänge! Så ikväll ska jag njuta av en kopp varm chailatte. Dessutom hade jag fått en glossybox när jag kom hem, vilket var en jättetrevlig överraskning! Det är nog både den bästa och den snyggaste hitills, tror jag kommer att använda i princip allt ur den! 
I den fick jag:
 
Burt's bees lip balm, orginalprodukt
Bella Pierre Cosmetics Cosmetic Glitters i brons, orginalprodukt
L'oréal Paris Sublime Soft Pure Micellar Cleansing Water, orginalprodukt
Make Up Store Nailpolish i färgen Lucia, orginalprodukt
Sasco Aloe Vera Gel, orginalprodukt
... och en lindt chocolate bar med mandel, chili och honug. Vilken toppenbox, eller hur? Och snygg var den också!