Ebbagabriella

Ramen
Idag är det lördag och det var såå skönt att sova ut. Hade satt klockan på 11.30 för att kunna gå till gymmet kl 12 men vaknade kvart över tio av mig själv, vilket väl var skönt men det var pga värmen då jag fortfarande sover med tjockt täcke. Tränade ben på gymmet sen, och har nu tagit en lång dusch med scrub, olja och ansiktsmask och tänkte utnyttja siestan till att titta på One Punch Man och plugga kemi. 
 
Igår var en jättebra dag, då jag tillsammans med Mar, Diego och Chechu åkte in till stan för att ha en riktigt friki eftermiddag (friki är spanska för freaky haha, och betyder typ nördig). Vi gic till det kinesiska kvarteret och åt ramen och ett jättegott kinesiskt bröd fyllt med kött (allt gick på bara 2,50 euro dessutom), och sen drack vi bubbelte och gick runt till asiatiska och amerikanska mataffärer, serie-, merchandise- och comicbutiker. Vill så hemskt gärna köpa comics och var nära på att köpa Civil War men det är ganska dyrt, plus att den är på spanska och jag vill ha på engelska, och denna månad kommer mina vänner hit plus att det är graduacion (motsvarande studenten) så jag kommer göra av med tillräckligt som det är. Att få ett startkapital till att börja samla serier (marvel, dc etc) kanske kan bli något för min artonårsdag (hint hint)... Sen sa jag sätta igång mer när jag kommit hem har jag tänkt, eller börja beställa på nätet. När jag kom hem vid halv nio var jag helt slut då vi gått oavbrutet i sex timmar, över en mil med min tunga skolväska på ena axeln, så jag åt middag och lade mig sedan och började titta på One Punch Man, som är riktigt rolig och bra. Den är värd att titta på men jag gillar de mer mogna mangorna, de får gärna vara lite psykiskt tunga eller gore. Ska titta klart på denna och sen börja med någon i den stilen. Nu blir det kemi!
 
josephine Asplund

Hoppas du får en fin Valborg & lycka till med bloggen! Kram<3

Svar: Tack så jättemycket, detsamma (om än lite sent)! Kram <3
Ebba Lindholm

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress