Ebbagabriella

Ikväll är det final!

Åh vilken fin kväll det är nu! Det blir alltid så vackert när det har regnat, speciellt när det är sol samtidigt. Tänkte att jag skulle gå ut och ta någon bild i det fina ljuset men mamma har inte laddat över de bilder från kameran hon vill ha än (då jag fick agera fotograf åt henne med i Kroatien) så kan inte rensa och därför inte fota då minneskortet är fullt hehe... Åt nyss middag, grillat med potatis och rödvinssås. Var behövligt då jag bara åt pannkakor till lunch för typ sex timmar sedan... Men jag vet inte om det bara är jag, men jag blir inte lika hungrig på sommaren? Kanske är på grund av värmen, eller helt enkelt att man bara inte tänker lika mycket på det eftersom man gör massa andra saker?

Nu ska jag tagga upp mig inför finalen i u21 EM ikväll! Avspark om en timme, och då kommer jag sitta klistrad framför tvn. Är jättetaggad redan, ska sätta på när sändningen startar om typ tio minuter. Ska kanske leta upp min Sverigetröja också? Och kanske vikingahatten med Sveriges flagga på? Så blir det en liten hejaklack här hemma i soffan! Haha, men heja Sverige! Tänkte att jag skulle göra nåt snyggt collage här men orkar inte... Ugh, varför ska det vara så svårt med bilder? Hur ska man hitta något passande till ett sånt här inlägg? Det får helt enkelt bli en bild från en tidigare vacker kväll (som jag nog redan visat men ändå).

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress