Ebbagabriella

Imorgon kommer de!
Tänkte att jag skulle titta in lite snabbt här innan jag fortsätter titta på Another eller läser. Imorgon får jag besök av fyra vänner och jag är jättetaggad. Vi har massa roliga saker planerade, och om allt går som det ska kommer detta bli helt interbart men tyvärr går ju aldrig allt som man vill så vi får stå ut med regn alla dagar. Känns surt att det ska sammanfalla just denna helg, ananrs är det ju alltid soligt här... Men det kommer bli jättekul ändå.
 
Är helt slut just nu. Har tränat de tre sista dagarna för att åtminstone hinna träna tre gånger denna vecka innan jag inte kan göra det förrän på måndag om jag har tur, annars tisdag. Min nacke och rygg värker av att sitta upprätt, och måste erkänna att jag känner mig fruktansvärt stel och egentligen borde gå till en massör eller något, för helt rätt känns det inte. Har tänkt att passa på här då det är mycket billigare så får se när jag har tid. Orkar knappt hålla upp huvudet (men det kan bero på trötthet också). 
 
Vet egentligen inte vad jag ska skriva mer, känns som om jag för någon timme sedan hade en plan för detta inlägg men den planen har jag helt glömt bort. Här kommer lite bilder i alla fall!
 
Vad jag gör när jag kollar på serier, jag blir nämligen så sjukt rastlös om jag inte får göra något med händerna när jag kollar på serier/anime/tv.
  
  
  
Från stranden i söndags.
  
Tyckte detta foto var lite roligt, för det stämmer rätt bra även om det självklart är lite överdrivet. Tyvärr har rätt många ungdomar här detta tankesätt. För er som inte förstår betyder det:
JAPANSK LOGIK
Om någon kan göra det, betyder det att jag kan göra det.
Om ingen kan göra det, kan jag vara den första som gör det.
SPANSK LOGIK
Om ingen kan göra det, vafan ska jag göra det för?
Om någon kan göra det, då får han göra det. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress