Ebbagabriella

Ledig dag och mer foton på terassen
Jag har inte haft skola idag då vi alltid är lediga dagen innan proven börjar, så har ägnat dagen åt matte, eller, skulle gjort det. "Råkade" ta en lite för lång paus i pluggandet, det hände massa grejer som jag inte var beredd på, så har inte pluggat sedan klockan tre typ. Först skypade jag med Magda i nästan 3 (!!) timmar, vi löste ett svårt korsord vi hittat på Buzzfeeds hemsida haha. Sen gick jag till la fábrica för att träffa Chechu en stund, då han hade pluggat där (det är typ ett bibliotek eller ett ställe dit alla går för att plugga) sedan klockan nio och jag behövde komma ut då det har varit sjukt varmt idag. På vägen hem träffade jag Arantxa, och vi blev sugna på glass, så jag skulle köpa det men träffade Amparo vid glassdisken på mercadona så hon köpte åt hela familjen istället. Sen åt vi middag på en restaurang på torget i närheten, 100 monaditos. Gick hem innan alla andra för att ta ett par bilder med Arantxa på terassen, och som alltid blev det extremt bra! Fotona på henne bakifrån ser ut att vara tagna från tumblr, älskar det sista fotot. Men som sagt har jag inte pluggat så mycket som jag hade velat idag, men har inte skola imorgon heller så kan ägna mig åt Kafka och litteratur hela morgondagen, med några timmars paus för att spela piano på skolan. Här kommer några av bilderna från ikväll!
 
  
  
 
  
  
  
 
 
 
Mamma

Jättefina bilder! Kram

Svar: Tack så mycket! Kram
Ebba Lindholm

Mosebisse

Jag förstår att du gillar sista bilden.

Svar: Ja, den blev riktigt bra.
Ebba Lindholm

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress