Ebbagabriella

Två favoriter
I och med att jag i förrgår uppdaterade en gammal kategori tänkte jag idag damma av ytterligare en, nämligen musik - och tipsa om några av mina nuvarande favoritlåtar. Jag har alltid hur många favoriter på samma gång som helst, men två av de största just nu är dessa!
 
  
 
Åh, och sen, eftersom det ju hör till i musik så kan jag passa på att tillägga att jag idag bokade biljetter till Bring me the Horizon på Hovet den 25 november! Jag är så lycklig och taggad, äntligen! Jag hade gett upp på att få se dem på en riktig konsert (och inte bara festival) innan de släpper nästa skiva, men nej så fel jag hade! Åh kan knappt beskriva hur glad jag är! 
daniel

mycket nice musik, kolla upp periphery nya album och jason richarson single platta

Svar: Har dig att tacka för det (antar att du är Daniel från Spanien haha)! Det ska jag göra :)
Ebba Lindholm

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress