Ebbagabriella

Plugg och snart fotboll
Återigen sitter jag framför fysikböckerna, och inte kommer jag nån vart heller. Det är bara att kämpa på. Var nere i vår lokal (den jag hyr tillsammans med Jorge och våra vänner för att ha någonstans att vara när det är kallt ute) en stund och åt sedan mellanmål med Arancha här hemma och har nu pluggat ett tag. Måste hoppa in i duschen (måste duscha just idag då jag inte vet när jag kan gå till gymmet nästa gång pga fysiken) och göra mig i ordning igen sen innan vi vid ca halv åtta ska ta metron till Levante. Är väldigt taggad såklart, det är jag alltid för det är fruktansvärt kul, men tyngden av proven drar ju ner det lite också. Kommer nog sitta med fysik i huvudet hela matchen, men så får det vara. Bra är i alla fall att jag pga mitt egna schema inte har matte på fredag när vi har prov och därför får göra provet på måndag, så kan ägna helgen (minus att jag kaaanske ska på diskotek på fredag och då försvinner ju en jäkla massa tid på lördagen med tanke på när jag kommer vakna... Men men, det är inte helt säkert) åt matte och fokusera på fysiken nu.
 
Nej nu ska jag fortsätta läsa om Keplers lagar, kanske får jag sätta mig när vi kommer hem vid 23 igen också. Suck. Sömn kan jag ta nästa vecka!
 
Använder datorn och har faktiskt inte tid att leta efter bilder så länkar helt enkelt en bra låt istället!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress