Ebbagabriella

Lugn lördag
Blev väckt klockan tio idag, men låg kvar i sängen tills klockan var över elva och det var såå skönt. GJorde i princip ingenting idag fram tills halv fyra då jag cyklade till gymmet. Det var ett tag sedan jag tränade så det var både skönt och extra jobbigt, men var där i över en och en halv timme så är rätt nöjd ändå. Ska kanske dit imorgon också, det beror på hur mycket träningsvärk jag har haha, för just nu är jag helt matt i hela kroppen...
 
Just nu sitter jag i sängen med en skål godis vid sidan och tittar på youtubevideo medan jag bloggar. Funderar på vad jag ska göra ikväll, men känner mest för att itta kvar och kolla på serier och läsa min bok (En skör tråd av Jerrefy Deaver). Sånt får man unna sig också!
 
 
Sarah

De ser mysigt ut :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress