Ebbagabriella

Ljunghusen
Jag har knappt bloggat något de senaste veckorna och det beror främst på att jag varit i Ljunghusen på mitt sommarställe i 11 dagar, där jag inte har wifi så har bortprioriterat bloggen. Det har varit jättekul som alltid att vara där. Träffade släkt jag inte träffat på väldigt länge, har spelat golf och övningskört, läst massa Jefferey Deaver deckare, varit på Emporia, i Danmark med familjen och gått på Bakken, gått på MFF mot AIK och spelat massvis med pokemon go. Emma kom de sista fem dagarna och det var jättemysigt. Första fagen åkte vi in till Malmö och gick i Prideparaden, vilket var fruktansvärt roligt. Vädret var sådär hela tiden så det blev inte så mycket strand, men hon och jag lyckades fånga det bästa badet för i år, lätt, när vi cyklade ner till vackra Skanör med varsin cider och mazarin. Det blåste något förfärligt och vi satte oss bland sanddynerna och lyssnade på musik innan vi badade. Strömmen var stark och vågorna stora, många sträckte sig över mitt huvud, och det var så fruktansvärt roligt. Vattnet var dessutom väldigt varmt! Det var helt underbart. 

Dagen efter åkte vi hem, och idag har jag spelat massa piano och ska nu till Magda och baka bröd. Här kommer en del bilder! 













Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress