Ebbagabriella

På bra humör
Idag har jag varit på så bra humör, och vet egentligen inte ens varför. Jag hade inte ens problem med att vakna, och kanske var det för att jag sov över åtta timmar vilket är två timmar mer än vanligt (vet att jag borde sova mer...). Fick bra betyg på fysikprovet också vilket var skönt, och inte ens att el salón de actos var upptagen så att jag inte kunde spela piano gjorde något, utan jag gick till biblioteket och ritade istället. Har kommit överens med några vänner om att beställa en stor låda med japanskt godis att testa på, vilket ska bli superkul! Vi har ingen aning om vad den kommer att innehålla heller utan det blir en överraskning.

Hade tänkt att träna idag men har ingen lust faktiskt. Har haft väldigt lite plugg dessa dagar så har hunnit träna fyra gånger sen i torsdags, och ska träna imorn och torsdag igen så idag tänkte jag att det inte gör så mycket om jag stannar hemma. Känner mig väldigt musikalisk idag, vill helst av allt spela piano men det går ju inte så tänkte ägna eftermiddagen åt gitarr och att läsa istället. Inte helt fel det heller... Sen ska jag nog göra en dipp idag också, eller kanske ta en promenad. Fick dessutom någon släng av kreativitet när jag kom hem och ritade ett öga på handen med kajalpenna. Nu ska jag hämta gitarren eller boken!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress