Ebbagabriella

Dille på tatueringar
Ja, det är ju ingen hemlighet att jag älskar tatueringar direkt. Jag har velat skaffa det hur länge som helst (och jag menar inte ett år utan snarare så länge jag kan minnas) men det går i vågor hur besatt jag är. Här skaffar flera stycken ungdomar tatueringar runt omkring mig just nu och det har bara fått mig att bli ännu mer sugen, så just nu är jag verkligen på en hög våg av besatthet. Jag skulle aldrig göra det själv på det sättet de gör (dvs en kompis som har viss tecknartalang gör det), de blir snygga men det är ju verkligen inte säkert på något sätt. Jag vill att mina ska vara konst också, och inte bara ett namn någonstans, och dessutom vill jag helst använda bra, organiska, färger. Jag har så många idéer på vad jag vill göra, allt från en sleeve till en hyllning till Harry Potter till en bild inspirerad av en rad från min favoritlåt till ett stort lårstycke med bland annat noter. Ja jag vill ju fylla arton ungefär just nu kan jag ju säga... Satt hela siestan idag och kollade på videos på youtube om tatueringar, och hittade denna serie av en tjej som verkligen ger otroligt bra råd. Har kollat på alla avsnitt och fick hur mycket inspiration som helst! Nu ska jag fortsätta titta på liknande videor tills jag stupar och verkligen försöka komma på en design. Om jag gör det snart och känner mig nöjd hela vägen tills jag fyller 18 - då jäklar!
 
Mosebisse

Har du inte funderingar på ett hjärta med pappa i? Skulle vara himla snyggt !

Svar: Nej det har jag faktiskt aldrig tänkt på... Får se om det är ett alternativ ;)
Ebba Lindholm

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress