Ebbagabriella

Bonaire
Idag gick jag upp kl 9 för att åka till Bonaire, ett jättestort köpcentrum som ligger utomhus, tillsammans med min värdmamma. Jag nämnde för henne för några dagar sedan, när vi pratade om det, att jag inte hade tillräckligt med kläder för temperaturen som är nu (hösten, det är ca 12 grader på mornarna och 20 på eftermiddagarna) och för vintern, och hon erbjöd sig att följa med mig dit.  I Bonaire är alla affärer större plus att det även finns outlets. Man kommer bara dit med bilen dessutom, så hade behövt åka in till centrum annars. Vi var där i knappt tre timmar, och oj vad jag shoppade... Lite för mycket, men mycket var sånt jag behövde (sen tycker jag riktigt mycket om att shoppa också...). Köpte bland annat jackan på bilden nedan, och jag är såå nöjd. Jag har velat ha en sån jacka hur länge som helst, i flera år, men det är så svårt. Jag vet precis vilken modell jag vill ha, den vanliga klassiska, men nästan alla som finns är riktigt dyra och/eller är äkta läder, vilket jag inte vill ha. Samma sak idag, men när vi gick in i Zara som sista affär så fanns den där! Så är såå glad nu. 
 
Om lite mer än en timme ska vi åka in till Valencia tillsammans med min värdmammas kusin för att besöka katedralen och andra saker. Jag ska ta med kameran och hoppas på att kunna få åtminstonde någon bra bild! Speciellt eftersom vi (troligtvis) kommer vara där när solen går ner, och vi ska besöka ett högt torn (som jag ej mins namnet på)... Nu ska jag ta och utnyttja siestan lite innan vi går!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress