Ebbagabriella

Ledig
Idag har jag varit ledig från skolan. Alla i bachillerato är det för att plugga till proven som startar imorn. Det var jätteskönt att få sova ut, även om jag bara sov till tio. Gick till gymmet innan lunch också, det blev en mil på crosstrainer och sen tränade jag armar i lite mer än en timme. Var alldeles skakig när jag slutade haha. Det var jätteskönt att vara färdig med gymmet innan lunch istället för innan middag. I vanliga fall går jag typ vid 18 så efter att jag duschat brukar hon vara 21, och så ska jag käka osv... Men idag hade jag ju mer tid.

Har pluggat en del idag också, eftersom jag har prov måndag och tisdag. Har bestämt mig för att göra matte, kemi och engelska då vi inte verkar ha något i litteratur och jag har inte hängt med tillräckligt i fysiken för att göra det. Sen är det skönt att få några dagar ledigt också... Är ledig imorn och fredag med, eftersom det är examen även då. Imorgon ska jag baka bröd med min värdmamma. Ser fram emot det massor då jag saknar att baka men är rätt nervös också då hon verkar fått för sig att jag är nån slags expert. Dessutom har de inte ens elvisp så jag måste göra allt för hand och det är första gången jag gör det. Roligt att göra det dagen efter jag tränat arm på gymmet haha... Men det ska bli såå kul att äntligen få baka igen! Hoppas verkligen allt går bra, det är ju stor skillnad på annat kök, annat material och andra ingredienser (på spanska dessutom).

Nu sitter jag framför malmö-psg och bloggar. Ska nog fortsätta plugga snart och sen lägga mig hyfsat tidigt då jag vill hinna till gymmet imorn tidigt innan jag måste köpa ingredienser (känns rätt hopplöst att hitta rågsikt och linfrön, men men), baka och plugga mer. Förlåt för världens tråkigaste bild också...
 
Misebisse

Men fysiken........

Svar: Men fysiken...... Vad?
Ebba Lindholm

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress