Ebbagabriella

Fotboll
Igår var jag på fotboll igen, Levante mot Deportiva, med min värdpappa, ena värdbror och flera av deras vänner som alltid går och ser matcherna tillsammans. Det var jätteroligt verkligen, det var bara andra gången jag varit på fotboll här men hoppas verkligen på att kunna gå flera gånger. Min värdpappa går så ofta han kan så ska försöka följa med honom fler gånger. Efterråt åt vi middag på en bar tillsammans med några gamla klasskamrater till min värdmamma, varav två varit tillsammans sedan de var fjorton år gamla, och nu är de över fyrtio. Imponerande.. Kom hem vid midnatt ungefär och var helt slut, det var så skönt att få lägga mig i sängen haha.

Idag har jag sovit länge vilket var otroligt skönt, men har riktigt mycket träningsvärk i magen... Sitter och pluggar spanska nu (äntligen, det finns så himla många verbformer jag inte kan...) men tänkte ta en paus och spela lite gitarr. Ska iväg i eftermiddag för att äta churros med min värdbror och hans vänner, det blir första gången jag äter spanska churros så det ska bli spännande hehe. Med tanke på hur fruktansvärt goda de är i Sverige så har jag höga förhoppningar... Bilderna är från arenan och köpcentrumet precis utanför som passande nog heter just Arena.

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress