Ebbagabriella

Helg
 
Jag har haft en väldigt bra helg nu, framför allt för att jag vet att jag inte har mycket kvar nu och allt, all stress, all oro, allt, bara släpper. Jag får nästan dåligt samvete för att jag inte pluggar, jag menar något måste jag ju ha glömt? Men nej, och jag har verkligen bara kunnat ta det lugnt den här helgen, så himlans underbart. 
 
Igår hade vi avslutning för säsongen med laget. Först åkte vi till Alborgen, vilket var jättekul. Det är likt Fångarna på fortet, dvs att man ska klara av olika utmaningar i olika rum. Vi var väl sådär halvbra heh, men jag hade kul i alla fall! Därefter åkte vi till Delizia och åt middag, pizzabuffé. Jag hade självklart jättetrevligt. Det kommer kännas konstigt att inte träffa alla dessa människor igen, vissa som jag spelat med i tio år, vissa som jag spelat med under kortare tid. Innebandyn har ju varit en del av mitt liv i mer än hälften av det så såklart det känns konstigt att sluta. Men samtidigt känner jag mig ganska mätt på det just nu, det känns som en bra tid att sluta. Självklart kommer jag sakna det väldigt mycket!
 
Idag började jag med att träna, får verkligen mer tid till det nu när jag inte behöver ägna all min tid åt att plugga, vilket är jätteskönt. Sen efter lunch träffade jag Masha och vi trotsade blåsten och cyklade ner till stan. Där blev det maaassvis med shopping, för båda två. Jag har en lista på mobilen med grejer jag vill ha, men jag köpte en av dem... Och kom hem med sju andra plagg istället hehe. Och jag har använt studiebidraget redan innan juni ens börjat! Herregud, hur ska jag klara det här?! Jag som inte ens fått sommarjobb (och ja jag börjar få så jävla mycket panik över det). När jag kom hem från stan cyklade jag och pappa och tittade på mammas konsert, och nu har jag bara tagit det lugnt hemma. Imorn och tisdag slutar vi jättetidigt, så jag ska ner på stan för att lämna tillbaka lite från idag och köpa det jag behövde istället hehe, och låna böcker på biblioteket. Nu blir det Doctor Who!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress