Ebbagabriella

Dagen + My Demons
Hej! Tittar in en snabbis nu, vet inte varför men jag tappade helt sugen på att blogga när jag kom hem från Kroatien... Idag har jag i alla fall varit med Emma, vi hade picnic i Storvad och åkte sedan hem till mig. Har fangirlat sönder mig idag typ (underbart), men det var så kul att träffa henne då vi bara hinner ses idag på hela lovet... Har också varit barnvakt till Edvin en stund, vilket bortsett från det vanliga "Nej jag vill linte gå och lägga miiiig!!" var rätt lätt. 
 
Känner mig nästan värre idag, hostar jättemycket och börjar även få ont i huvudet. Kanske har min förkylning blivit värre då jag varit rätt uppstissad och i full fart hela dagen idag? Synd för mig att jag ska träna imorn då! Jag tänker inte skippa det, skulle typ åkt iväg nu om jag inte var så trött haha... Är så taggad på att träna, har iiingen aning varför! 
 
Jag har inga bilder idag så jag länkar helt enkelt en låt istället, en som jag lyssnar mycket på tillsammans med Emma!
  
Take me high and I'll sing
Oh you make everything okay, okay, okay
'Kay, Okay, Okay
We are one in the same
Oh you take all of the pain away, away, away
'Way, away, away
Save me if I become
My demons
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress