Ebbagabriella

Nya smycken
Jag har varit väldigt produktiv under tiden i Ljunghusen vad det gäller att göra smycken. Kan bero på att det inte finns så jättemycket mer att göra här, och det är ett bra tidsfördriv. Jag hade dessutom beställt nytt material precis innan vi åkte så då blev det mycket roligare. Jag har fastnat för chokers, tycker det är extremt snyggt plus att jag hade massa organzaband som jag inte visste vad jag skulle göra av. Jag köpte massa grejer när jag var yngre som egentligen är helt värdelösa, så det mesta ligger bara och skräpar i nån gömma nånstans. Men organzabanden fick jag till slut användning för!
 
Något annat jag fastnat för på senaste tiden är kedjesmycken. Det är så himla roligt och ganska enkelt, plus att det ser väldigt proffsigt ut! Har gjort slut på all min kedja, mina bindöglor och klämpärlor, så nu kan jag inte göra fler smycken överhuvud taget... Tog egentligen slut på allt efter typ en vecka, så sedan dess har allt bara legat och skräpat här. Ska sälja på loppis här idag så allt som inte blir sålt kommer upp på webshoppen när jag kommer hem!
   
  
  
  
  
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress