Ebbagabriella

Hemma
Tråkigt nog blev det inget skid-vm igår. Precis när vi var på väg in i Falun säger de på radion att alla biljetter var slutsålda så det var bara och åka vidare direkt mot Uppsala. Extremt surt, men det var också skönt att vara hemma tidigt. 

Jag har bara slappat sen jag kom hem. Jag hade som mål att läsa sex böcker det här lovet, men eftersom jag var med Masha t.o.m onsdag hann jag bara med fem, och de två sista läste jag i lördags. Tänkte börja med den sjätte, Illusionisten av John Fowles, idag, men eftersom den var väldigt tjock så struntade jag i det och pluggade matte istället eftersom jag har nationella på tisdag. Kännet mig väl så där halvförberedd... Lite jobbigt egentligen, för jag vill verkligen ha bra betyg, kursen tar slut nu i veckan. Det är bara att kämpa vidare!
 
Jag minns inte om jag skrivit det tidigare, men i alla fall har jag blivit kallad till intervju angående ett år i Spanien. Jag är så himla nervös och taggad. Det här kanske blir av, hoppas hoppas hoppas!! Intervjun är om två veckor och jag tänkte förbereda mig genom att öva in massa nya glosor och titta på program på ur. Det är sånt som kommer vara nyttigt ändå, även om jag inte kommer in. Men jag hoppas verkligen och ska göra mitt bästa!
 
Avslutar med en bild från Sälen. Ska lägga upp ett ordentligt bildinlägg senare! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress