Ebbagabriella

Glossybox januari 2015
Jag fick min första glossybox för året i måndags. Den var faktiskt riktigt bra, tror att jag kommer att få användning för det mesta, om inte allt! Favoriten är tonern och vitlökslacket med tanke på mina egna hemskt tunna och fula naglar. Jag gillar att läppbalsamet är ekologiskt men det luktade inte speciellt gott alls... Dock så adopterar de en gorilla för varje sålt läppbalsam så jag antar att det är bra ändå.
  
  
  
(Sry för bildkvaliteten, det var väldigt mörkt när jag fotade. Färgen på ögonskuggan är mer som det bruna men skimrar i det guldiga.)
 
I den här boxen fick jag:
 
Dove Pure Care Dry Oil Schampo och balsam
 
Fruit Gorilla & Friends Caring Lip Balm
 
Kueshi Revitalizing Face Toner
 
Absolute Noew York Garlic Nail Treatment
 
Make Up Store Microshadow i färgen Choko d'or
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress