Ebbagabriella

Ten to one
Hittade denna lista hos den här bloggen och var bara tvungen att göra den så mycket som jag älskar att göra listor!
 
10 saker jag tycker om
- Spela piano
- Att hitta den där fantastiska låten, den där som får håret att resa sig på armarna
- Sci-fi bokhandeln
- Lakrits
- Doctor Who
- Skratta så att det gör ont
- Känslan efter ett riktigt bra träningspass
- Stora bibliotek
- Känslan av tillhörighet
- Att få en fantastisk idé till en novell, som bara skriver sig själv
 
9 saker jag tycker mindre om
- När det blåser
- Egoism
- Att min mobil hela tiden laggar
- Pinsam tystnad
- Dammsuga
- Stressa
- Att känna sig tvingad att läsa klart en bok
- Blodpudding
- Vara klädd i vitt
- Höga (i både frekvens och volym) och plötsliga ljud
 
8 bloggar jag läser
 
7 saker jag vill göra i framtiden
- Studera i Japan
- Jobba med välgörenhet
- Bli sjuspråkig
- Resa mycket
- Lära mig månskenssonaten, tredje satsen
- Skriva en bok
- Se bmth
 
6 saker jag är rädd för
- Att jag inte ska trivas i hos min värdfamilj
- Att jag ska behöva åka hem från Spanien
- Flygplanskrascher
- Obekväma sociala situationer
- Att mitt knä ska åka ur led
- Mörka, djupa vatten
 
5 platser jag tycker om att vara på
- Ljunghusen
- Hängstolen på altanen
- Framför ett piano
- En speciell plats vid Fyrisån
- Ljunghusen igen, för det slår allt annat med hästlängder
 
4 ord som beskriver mig
- Snäll
- Sparsam, över gränsen mot snål
- Långhårig
- Bokmal
 
3 saker jag ser fram emot
- Spanien
- De veckor jag är ensam hemma medan alla andra går i skolan/jobbar
- Att läsa Game of Thones
 
2 bra filmer
- Perks of being a wallflower
- Guardians of the galaxy
 
1 bra låt
- The world I used to know av We Came As Romans
 
Smulan

Du glömde att skriva in golf på tio i topp listan....... Fixa gärna till det😊

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress