Ebbagabriella

Peppcon
Idag var det tredje och sista dagen på Peppcon, och jag, Emma och Masha gick dit. Jag kunde inte gå de andra dagarna eftersom vi åkte till mormor och morfar. Det var nog ganska bra på ett sätt ändå, hade köpt sååå mycket annars... Spanade in väldigt mycket, bland annat en kimono och ett armband. Några sålde dessutom svärd och jag lovar, en dag ska jag ha alla Zoros svärd. Den dagen var tyvärr inte idag, men jag drömmer vidare. En dag ska jag äga dem. Idag nöjde jag mig med tre ursnygga afficher. En stor på Kaneki (Tokyo Ghoul) och två mindre, en på Ulquiorra (Bleach) och en med alla från One Piece. Jag har egentligen inte plats i mitt rum meeen det får lösa sig! 

Vi hade i alla fall jättekul. Vi var där hela dagen, och köpte en macka på Fågelsången och åt till lunch vid ån i solen. Vi började mata änderna och till slut hade vi en hel flock nedanför oss. Efter Peppcon var slut åt jag och Emma middag på Tacobar och satt där i tre timmar och pratade. Jag har helt enkelt haft en toppendag!



 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress