Ebbagabriella

Fallen
 
Idag har jag haft en riktigt bra dag. Tre lektioner blev inställda, och eftersom jag hade seminarium idag så började jag inte förrän 14.40, och slutade efter seminariet. Så skönt! Jag fick ganska mycket gjort innan jag började också, jag hann läsa, träna, duscha och åka till Gränby och lämna in fler cv:n. Jag har lämnat in totalt femton stycken nu, känns som om jag borde ha chans någon stans i alla fall. Hoppas jag...
 
Nu har jag precis gjort klart min japanskapresentation, eller den är typ trettio sekunder lång så borde väl fylla ut den lite, men det skjuter jag upp tills imorn. Nu ska jag läsa min bok (Fallen av Joyce Carol Oates) istället. Jag hade nämligen gjort upp nån slags 'pluggplan' för den här terminen, och i den stod det att jag skulle ha läst klart den innan valborg. Det är två dagar innan valborg och jag har 400 sidor kvar. Hm. Gillar att min plan sprack vid andra grejen... Suck. Aja, det är bara att läsa. Tur att den är bra i alla fall!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress