Ebbagabriella

Day 29: Your favourite place on earth
Det är utan tvekan vårt sommarställe, i Ljunghusen. Det var det första stället som kom upp i mitt huvud när jag såg den här uppgiften. Jag mår aldrig så bra som jag gör i Ljunghusen, och jag längtar tillbaka dit så fort vi har åkt därifrån varje sommar. Jag blir alldeles melankolisk när vi åker förbi Annas bageri, Opas bro, Toppen och alla andra ställen på väg bort. Jag saknar det just nu också. Havet, huset, allt. Jag saknar att ligga på stranden vid Parkvägen, jag saknar att cykla ut på piren och titta på solnedgången en varm kväll, jag saknar att åka till Märthas genom moln av knott efter middagen, jag saknar att cykla ut till Skanör, jag saknar att äta glass på Aldos, jag saknar att spela kort vid det bruna bordet, jag saknar att splela golf på Ljunghusens gk. Jag saknar allt. Det är verkligen världens bästa, vackraste och underbaraste plats!
 
Alla bilder är tagna i Ljunghusen!
 
 
  
  
   
  
  
  
 
   
Oslofru

Så fina och somriga bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Ebba Gabriella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress