Ebbagabriella

Day 27: A minimum of five favourite blogs
Jag läste jättemycket bloggar förut, och hade egentligen inga speciella favoriter. Jag läste allt från Kissies till Fokis till små hobbybloggar. Jag tyckte bara att det var kul att läsa! Men här är några som jag fortsatt läsa ett tag nu!
 
Rocketboyy - Nog min favoritblogg just nu! Hon verkar vara en så himla härlig tjej, och sjukt snygg blogg har hon också! Jag får rätt ofta inspiration därifrån.
Fokis - Supergullig tjej, jag blir så himla avundsjuk varja gång jag läser om hennes liv i Bangkok! Hon hade en webshop med jättefina kläder förut också. 
Jackocalypse - Han verkar vara en supersnäll och stark person. Jag följer honom på instagram också, och hans bilder är typ de bästa i mitt flöde haha. Han bloggar inte så jätteofta, men jag tycker riktigt mycket om hans blogg!
Linda Hallberg - Sjukt vacker, sjukt talangfull tjej. Hon får mig verkligen att önska att jag kunde sminka, blir sugen på att utbilda mig till sminkös varje gång jag läser hennes blogg typ...
 
Okeej nu tog mitt bloggförråd typ slut... Jag har inte riktigt några andra jag följer regelbundet, men brukar kolla in på paulas.me, hugorosas.sedessies.se och några andra ibland också!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress