Ebbagabriella

Day 25: A photo of an animal you'd like to keep as a pet
Jag har ända sedan jag var liten, typ åtta år, veat ha en orm och det vill jag än idag. Jag tycker att de är så himla fina! Annorlunda också, det är inte så många som har dem, plus att de är relativt lättskötta, man behöver inte gå ut med dem eller mata dem varje dag. Såklart finns det andra grejer man behöver göra, som att ta hand om terrariumet. Och det är inte alla som vill ha döda möss i frysen, eller mata dem med levande... Dock är det bara jag som vill ha en så får vänta tills jag flyttar ut...
 
 
Ett djur jag börjat gilla mer på senaste tiden är katter! Jag vill helst ha en helt svart katt för de är så himla fina, och jag förknippar dem mycket med sagor och magi. Den andra (yesss jag vill ha två!) vill jag ska vara brunspräcklig och ha riktigt lång päls, som surknutten här nedanför som jag och Magda träffade i Tänndalen på sportlovet. Så om jag fick välja skulle jag, när jag flyttar hemifrån, vilja skaffa en orm och två katter! (och en av dem ska heta Lily ♥)
 
  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress