Ebbagabriella

Mysigt söndag
Har, som den fantasilösa rubriken antyder, haft en mysig söndag. Började med panik över kemin som faktiskt till slut gick bra. Det var den flrsta instuderingsfrågan som var svår och gjorde att jag sönkte mig totalt och var så stressad att jag mådde illa. Men sen visade det sig att jag kunde allt rätt bra ändå! Har ju imorn på mig också.
Jag har också bakat till gymnasiematten! Det blev mint och chokladbrownies. Dem var verkligen jättegoda, första gången jag har gjort dem faktiskt. Men jag är nöjd.
Min favoritserie Face Off började idag ockaå, yay!! Det är nytt koncept så både åtta som varit med tidigare och åtta nykomlingar ska tävla. Det är jättekul för flera av mina favoriter har kommit tillbaka, som RJ, Roy och Alana. En av min favoritet från alla säsonger, RJs Tim Burton inspirerade hotellpojke ser ni nedan. Ser fram emot varje söndag nu!!

Ligger i sängen och lutar mig på armbågarna nu när jag bloggar och mina axlar KNARRAR! Helt sjukt obehagligt, jag vet inte vad det är med dem... Usch haha!


Att spara bilder från internet tar typ ett dygn för mig, så håll till godo med en screenshot. Men visst är den fantastiskt snygg?!?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress