Ebbagabriella

Födelsedagsfirande
Igår firade vi min mamma som fyllde år. Vi sjöng för henne på morgonen och hon fick öppna paket, som ett traditionellt födelsedagsfirande. Det var mysigt, och det var bara vi i familjen och farfar (det är bara vi här på sommarstället just nu). Jag vilade dock mest för jag var så sjukt trött. Det tär på en att vara förkyld. Läste i alla fall ut två böcker (nu är det snart tre), det är mer än jag läst den senaste månaden nästan (vilket är helt sjukt för att vara mig) så det känns skönt. Det blev god middag också med grillat kött och marängtårta med grädde och jordgubbar till efterrätt. Älskar det! 
  
Ikväll kommer Clara! Jag ser jättemycket fram emot det, och jag har piggnat till jättemycket så det känns skönt. Vi ska försöka cykla ner till havet och ta ett dopp efter middagen om vi orkar, fast det är rätt kallt så får se hur skönt det blir... Men det är nästan ett måste i alla fall!
Jag var på rangen och slog lite med mina nya klubbor idag också, och det gick skit. Det kändes sååå ovant, som om allt jag gjorde var fel. Så fort jag fixade till ett fel dök ett annat upp. De stod som i en oändlig rad! Men så blir det ju med nya klubbor, det är inte lätt. De är mycket hårdare än mina gamla som var damskaft, medans de här nya är seniorskaft. Så det är extremt ovant. 
Nu ska jag fortsätta fixa lite innan vi ska hämta Clara, jag måste bädda och flytta in allt i friggeboden. Har i alla fall hunnit rensa kameran så jag hoppas på att kunna ta massvis med nya foton!
  
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress