Ebbagabriella

Stars & Stripes
Jag fick äntligen min första glossybox!! Åh vad jag längtat. Jag fick ett halvårs prenumeration på glossybox i födelsedagspresent och min första box skulle vara juliboxen. Jag har varit extremt spänd på att få se vad för hemligheter denna skulle dölja, och jag blev inte besviken. I den här boxen fick jag:
 - Elisabeth Mott Smooth Creamy Eye Pencil
 - Bellapierre Cosmetics Mineral Lipstick i färgen CherryPOP
 - Seche Vite Dry Fast Top Coat
 - Teeez Trend Cosmetics Beautiful Flat Stiff Brush
 - Claudia Cosmetics Color Nails i ljust lila
 
När jag fick veta att jag hade fått boxen drog jag med mig Masha och vi gick hem till mig för att testa allting. Jag gillar verkligen färgen på läppstiftet, det är så sjukt snyggt!! Om jag hade vågat hade jag typ haft på mig detta läppstift hela tiden, men det känns lite smått opassande till vardags. Till någon finare tillställning kanske! Det andra är jag också nöjd med, även om jag hade hoppats på fler grejer jag kunde använda. Jag kommer liksom inte använda något av detta speciellt ofta. Jag kommer nog att få användning för allt (utom det lila nagellacket, får väl kanske ge bort det) men inte så ofta. Men på det stora hela är jag nöjd med min glossybox!
  
Det var sjukt fint ljus från mitt fönster, så passade på att ta lite bilder! Visst är läppstiftet supersnyggt? Ögonsminket är bara för kuls skull, har inte sminkat mig på typ två månader och det kommer kännas sjukt konstigt att använda smink igen..
  

  
Produkterna. 
  
Och igen på den fina boxen!
 
(För er (...) som inte vet så är glossybox något man prenumererar på, och man får då hem en box i månaden med 5 st skönhetsprodukter som tex krämer, parfymer, smink mm. Det är inte alltid fullstora produkter, utan oftast är det mindre test. Jag tycker det är skitbra i alla fall!)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress