Ebbagabriella

Glossybox Augusti
  
  
  
 
   
Idag slutade vi klockan 9.50 (!!), så jag och Masha åkte hem till mig. Vi hade mys med pannkaksbuffé, plugg tillsammans och bakning (recept och bilder kommer sedan) så jag trodde inte dagen kunde bli så mycket bättre. Men så kom den, månadens glossybox! Tillsammans med DigitalFoto och lite nya pärlor damp den ner i brevlådan och jag blev såklart jätteglad! 
 
Den här månaden firar glossybox 3 år, så förutom de vanliga fem produkterna så fick jag även två prov och ett par rabatter. Jag är nöjd med den här boxen, nöjdare än med förra faktiskt. Själva boxen är kanske inte lika fin, men det är nära!
 
Den här gången fick jag:
 
The Body Shop Body Butter "Wild Argan Oil"
 
Makiashi lipgloss
 
Jelly Pong Pong Fairy Lashes Curl Mascara
 
Model Co Pressed Bronzing Powder "Bronze Shimmer"
 
Anatomicals Mattifying Face Mask, Grease (isn't the word) tell me more, tell me more, tell me more
 
Bonus:
 
Therry Mugler - Eau de Parfum "Angel" (doftar choklad, vanilj, mandarin och honung)
 
Fleur de Santé - Precious Skin Boost Anti-Aging Day Cream
 
Så ni ser, det var värsta presentregnet denna gång! Framför allt läppglanset och mascaran är jag sjuuukt nöjd med, de var fantastiska båda två! Om priset passar mig kommer denna mascara lugnt vara ett alternativ för framtiden. Parfymen var dock verkligen inte i min smak, hunungen trängde igenom och gav den nån konstig söt smak, inget för mig alls. Och anti-aging mask känns lite för tidigt... Kassörskan bad mig faktiskt om leg när jag skulle köpa energidrycker haha, hade dock inget med mig så fick inte köpa dem...Lite kontrast till hon som trodde jag gick på högskolan haha! Men jag är verkligen nöjd med månadens box! Nu är det bara att vänta på nästa...
Elin Bergman

vad tyckte du om parfymen ? tyckte den bara luktade starkt ..

Svar: Jag var inte så förtjust i den... Tyckte inte om lukten av honung och den var lite för söt för min smak! :)
Ebba Gabriella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress