Ebbagabriella

Mittendelen krånglar
Det är så skönt att veta att jag kan sova länge imorn! Kan vara en av de bästa känslorna någonsin. Sitter just nu och kollar på Bayern mot Real Madrid, men ska sluta för den börjar bli tråkig och jag är trött som fan. Bayern behöver göra fem mål för att ha en chans att komma till final vilket känns ganska så omöjligt, så jag sover istället. Däremot hoppas jag verkligen att Chelsea vinner över Atletico Madrid i den andra semifinalen. För det första hejar jag ju på Chelsea och dessutom känns det lite tråkigt med två lag från samma serie i final. Det blir liksom inte samma sak. Tycker jag i alla fall. 
Påbörjade också en novell, men jag är urusel på mittendelen i dem så jag har fastnat. Jag kommer alltid på slutet först och vill börja skriva på det, och sen kommer början. Men däremellan finns ingenting! Det är bara utfyllnad liksom. Det hänger inte ihop på något sätt, jag vet inte hur jag ska förklara. Antingen kommer det så mycket idéer på en gång att jag glömt bort alla innan jag ens hunnit dokumentera en enda, eller så har jag total idétorka. Det funkar bara inte. Jaja, jag gillar min idé så jag får försöka mer på den senare.
Nu ska jag planera lite inför imorn med Magda innan jag äntligen ska få sova - välbehövligt.
  
Så här såg det ut i maj förra året, åh vad jag längtar efter att få gå ut och fota blommor igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress