Ebbagabriella

Härlig dag
Hej! Idag har varit jättebra. Först och främst är det ju fredag! Sen var skolan som vanligt, vädret var underbart och jag skrattade så att jag nästan dog på svenskan! Vi skulle diskutera Flugornas Herre i smågrupper och vi satt och skrattade oss igenom hela lektionen. Min klass är så underbar! Jag var på sååå gott humör när jag sen åkte till stan för att träffa Diana.
Att träffa Diana var jättemysigt. Vi gick runt och pratade om allt möjligt. Det var skönt att träffa henne igen! Vi åt en frozen yoghurt och jag köpte ett par byxor och ett linne. Byxorna var VERKLIGEN välbehövliga, jag har bara ett par just nu... Och linnet kostade bara tjugo kronor så jag kunde inte låta bli!
Nu ska jag kolla på fotboll med pappa! Efter lite problem fick vi det äntligen att funka, så nu blir det att heja på Sverige! Imorn blir det domarkurs med Karin! Det ser jag fram emot. Kram!



Min älskade klass, de betyder verkligen allt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress